På riktigt!

Hej!! 
 
Nu sitter jag på mitt rum här i London!! Det känns ändå bra...konstigt men bra. :)
 
Imorse fck jag åka med Anders och Therese till Arlanda, de släppte av mig på väg till jobbet. 
När vi kom fram och stod utanför terminal 5...DÅ kom känslorna! Har ju inte riktigt varit nervös innan.. liite bara men ändå inte. Har ju inte riktigt förstått att det var på riktigt fören idag. 
Anders följde med mig in så jag fick lämna av den stora väskan när han var med. 
Men att säga hejdå till honom ar mycket jobbigare än vad jag trodde.. :( :( kom lite tårar och ville inte riktigt att han skulle åka iväg. Men han gjorde ju det och det gick ganska bra. 
Satt för mig själv en stund utanför terminalen i solen tills det hade gått över. Sen ringde Linda och pratade lite, kändes lite bättre då. :)
 
Kan ha stannat på Victorias secret och köpt en spray för att jag var liite ledsen. Plus att det var nog det enda jag glömde packa ner...en parfym. :) Så nu har jag ju det iallafall! :) hihi
Gick jättebra att flyga, mellanlanda ju i Danmark. Sov hela vägen dit och hitta till gaten direkt i Köpenhamn. Sen gick det bra att lyfta där också och jag sov typ hela den vägen också. Men sen kom det när vi skulle landa i London... :/ Först fick vi inte landa direkt för det var så mycket trafik så vi fick flyga runt i cirklar uppe i luften i typ 20 minuter.
Och sen när vi väl fick landa, jag brukar inte ha några problem med att flyga och jag gillar ju bara luftgropar. Men på vägen ner den här gången trodde jag helt ärligt att vi skulle störta nästan!! :(:( 
Vid ett tillfälle kastas hela planet från vänster till höger och alla ombord skrek typ till! Det var fan läskigt!
Och sen var det bra en stund men sen var det så ryckigt och hoppigt så jag blev typ åksjuk...har aldrig blivit det av ett flygplan förut. :/ Inte så värsta skojigt men vi kom ju ner och jag tror ändå de hade mer koll än vad man själv tror. 
 
Väl nere kom min väska bland de första, sköönt! Sen letade jag mig ut och tog tunnelbanan därifrån. :) När jag väl kom fram och kom upp från tunnelbanan så var det första jag såg en buss som det stod rätt hållplats på (nära där jag ska bo). Jag hade tänkt ta en taxi från tunnelbanan så man kom fram ordetligt med all packning och allt. Men så envs som jag är så hoppade jag på bussen istället. :) Gick superbra..tills busschaffören säger att han inte kan åka längre för att de har ändrat rutterna den här helgen. Typiskt!! 
Jag kliver av som alla andra..men har inte koll på vart vi är just då. Frågade några men de hade ingen aning, började iallafall gå åt något håll. Mest för att jag inte såg någon taxi plus att jag absolut skulle hitta själv. 
 
Efter mycket släpande och frågandes om vägen hjälpte två tjejer mig och gogglade från en karta och förklara vägen. Jag hittade fram men mina armar ville liksom inte ens hålla om handtaget på väskan, de var såå trötta. Hahaha först släpa upp och ner i tunnelbanan och sen gå massa med de. Fy tusan!! Men inte ger jag mig för det ;) Stannade några gånger på vägen och skakade loss de lite. Men sen kom jag fram, kastade mig på sänger och pratade med Anders. :) Men armarna var så trötta så de var helt skakiga och ville knappt hålla i mobilen. Hahahaha Så kommer gilla att sova i natt, ska vila som fan så man är pigg morgon. 
 
Mitt rum är iallafall bra och June verkar jättesnäll. Så det känns bra! :):)
 
Imorgon ska jag på fler äventyr, ska kolla läget lite och se till så jag hittar till skolan på måndag och kanske shoppa lite på primark. :) Nu håller jag på att somna! Godnatt och sov så gott! :):)
 
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0