LONDON!

Hej! 
 
Snart börjar mitt största äventyr på riktigt! Om två dagar åker jag till London och ska börja plugga!! :D Känns jäkligt spännande men samtidigt lite nervöst och overkligt. Men när man väl är på plats kommer det nog kännas mer som på riktigt. :)
 
Kommer kännas sorgligt och jobbigt att lämna alla här hemma, kommer ju sakna de såå jäkla mycket men tiden går fort och vips som det är så är jag hemma igen :) 
 
Just nu håller jag på att tvätta massor och ska försöka packa... vad fasiken packar man med när man ska vara borta ganska länge?? Hmm...får fundera på det och sen bara ta med det viktigaste. :) Sen får Anders ta med sig liite om jag behöver mer när han hälsar på. :D:D
 
Men nu ska jag hänga tvätten så den hinner torka ordentligt! 
 
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0