Julklappar!

Heej! :)

Nu är helgen slut och en ny skolvecka börjar. :)

I helgen har jag inte gjort så speciellt mycket, igår var jag till den där gallerian jag var till förra helgen. :) Men fick ganska ont i huvudet så gick hem ganska snabbt.

Idag har jag utforskat liite och var till ett helt nytt ställe, Brent Cross, det var June som tipsa om det. :) Där var det ett stort köpcentrum och jag gick runt och kikade lite. :) Köpte liite julklappar 🎁🎄 hihi
Min lilla hög här hemma börjar växa lite sakta men säkert. 😊😊 Hihi

Sen idag har jag även handlat massa mat så jag har hela veckan. :) När jag kom hem så fixade jag naglarna för att fördriva tiden lite. :)

Saknar alla där hemma jättemycket!! 💜 Jag har ju bara varit här liite mer än en vecka men det är liite jobbigt! 😢
Att inte ha Anders vid sin sida varje dag...känns väldigt konstigt och tråkigt!! 💜 Att inte bara kunna bestämma med bästisarna att vi ska ta en fika eller promenad när man vill. Även om vi inte sågs varje dag så visste man ju att ni var ett stenkast bort och att man kunde ses så fort man hade tid.

Men men idag har jag även bokat flyg hem så jag kommer hem när vi har lite lov mitt i terminen!!😆😊 Det ska bli skooj!
Jag hade ingen aning om att det var lov mitt i såhär men det är ju bara skönt och kul. :) Även om det är roligt i skolan kan det vara väldigt skönt att få komma hem lite och mysa med alla där hemma! 😊💜👍

Nu ska jag sova så man är pigg imorgon. :) Godnatt!!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0