Första dagen i skolan!

Hej!! :)

Idag var det första dagen i skolan.. kunde inte riktigt sova imorse så var uppr mycket tidigare än jag behövde. Åt lite frulle och prata lite med Anders. Sen tog jag min ryggsäck ( som jag faktiskt packade igår så jag inte skulle glömma något) :) och traskade till skolan. :) Det gick mycket fortare än när jag prov-gick i helgen. ;) hihi
Så var där i god tid...faktiskt först av alla i min klass. :D hur vanligt är det??! hahaha

Men fick ett skåp och min yogamatta innan de andra hann komma. :) Sen har dagen mest varit massa massa information och de har berättat allt vi behöver veta om skolan. Väldigt mycket att smälta och långa nya ansikten att komma ihåg. :)

Efter lunchen hade vi akrobatik. Det var jättekul till en början. :/ Sen gjorde vi liite mycket övningar som gick ut på att snurra, kullerbyttor och snurra liite mer. Jaa ni som känner mig vet ju att jag kan bli ganska åksjuk och ganska lätt också. :/ Det här är ju samma sak om inte liite värre.. så i slutet av lektionen så gjorde jag inte så mycket för att jag bara ville typ kräkas. :( :( Så jag hoppas inte varje måndag ska sluta så. :/ Men men..

När lektionerna var slut och gick jag hem så fort jag kunde för att jag mådde illa så ville verkligen bara lägga mig ner. När jag kom innanför döeren och hade internet la jag mig på sängen och ringde Anders direkt! :) Pratade länge med honom och illamåendet kändes lite bättre då. :) När man mår så här så känns det verkligen att alla är så långt borta.. :( Jag ville ju bara krypa ner i Anders famn och få somna hos honom. 💜💜

Det har bara gått en helg men det känns så konstigt att inte se dig varje dag. :/ Jag tror jag kommer ha roligt i skolan men kvällarna och helgerna kommer vara jobbigast och jag hoppas tiden går fort så jag är hemma hos dig snart!! ♡
Men vi kommer båda klara det här galant..får prata varje dag på skype och så, kommer få fort!! ♡

Ska nog prata lite mer med Anders snart och sen sova tidigt så man är helt pigg imorgon! Så himla trött nu. :)







/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Syster Mimmi

Du är bäst!
Kul att det gick bra på din första dag i skolan. Du kommer nog vänja dig mer sen med att göra massa kullerbyttor, snurrar och sånt. Då kommer du vara ett proffs ;-) Puss och kram!

Svar: Taack! :) Jaa jag hoppas det, annars får jag knapra åksjukepiller varje måndag. ;) Det kanske hjälper. Hihi jaaa det skulle vara kul att bli riktigt bra på sånt. :) Pusss <3
Jasmine

2014-09-23 @ 13:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0