En vecka och klasshäng!

Hej! :)

Nu ligger jag i sängen och kan säga att jag är heelt slut! I både kropp och knopp! ;) Hahha det är så mycket att ta in och mycket fysiska lektioner (plus att jag gått ca 5,5 mil på 6 dagar utöver alla lektioner) :D hihihi
Men det verkar skojigt! :) Allt är fortfarande nytt i skolan och vissa saker är svåra att förstå men det kommer nog med tiden. :)

Idag skulle vi haft sång på förmiddagen men läraren kunde inte komma så då fick vi ha 2 timmar dans istället! ;) Det är ju inget jag säger nej till direkt. :D hihi det var jättekul!
Efrer det fick vi se 2 olika pjäser av de äldre eleverna som de jobbat på. Det var roligt att se ungefär hur framtiden på skolan kommer se ut och de duktiga! :)

Efter skolan så hade vi bestämt att vi skulle göra något för att lära känna varandra lite bättre, alla i min klass. Så vi åkte ner till centrala London och åt mat och tog lite att dricka.
Det var roligt, ett mysigt ställe och jag tror vi alla hade kul. :) Men många av oss var såå trötta efter den här veckan så det blev inte så långvarigt för vissa av oss. ;)

Nu vill jag bara sova tills jag vaknar (utan att ställa något alarm) och verkligen känna mig utvilad imorgon :):) hihi
Godnatt!

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Åsa

Roligt att läsa om hur du har det där borta, du kommer ju bli värsta hurtbullen:))♡

2014-09-28 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0