Andra dagen och på riktigt nu!

Hej! :):)
 
Idag var det andra dagen i skolan och till skillnad från igår (då det var mest information och rundvandring och sånt) så började allt på riktigt nu! :) Spännande!! :D
 
Imorse var jag duktig igen och gick till skolan. :) Ska försöka göra det såå ofta jag bara kan och orkar. :) Mest för att få liite exta träning men även att spara på pengarn aoch inte lägga för mycket på bussresor. ;)) hihi
 
Första lektionen vi hade var 1 timme Yoga (och det kommer vi ha varje morgon) :) Men imorse gjorde jag ju en riktig tabbe, det är koder på typ alla dörrar och jag la ju lappen med alla koder i mitt skåp för att jag tänkte att jag inte behövde den mer och sen gick jag på toa och när jag skulle gå till klassrummet och stängde dörren bakom mig insåg jag ju att jag inte hade koden till nästa dörr som var in till den korridoren jag skulle vara i!! Fick springa till admin-Dennis och be han öppna. Men då var jag ju typ 2 minuter sen (PINSAMT!!) Komma försent andra dagen.. :/ Hmm, men de hade hört att jag ryckte i dörren så det gjorde inget som tur var. :) haha
Efter det hade vi lite röst-uppvärmning som vi också kommer ha varje morgon. :)
 
När vi hade haft liite rast var det dax för första riktiga SofA (science of acting) lektion. Väldigt spännande men vääldigt mycket nytt och jag blir så trött för man är ju inte direkt van att bara sitta och lyssna massa och sånt. Haha men det kommer väl, hoppas jag! ;) hihi
 
Efter lunchen var det lite dans!! :D:D Hihi något jag kan känna mig liite bra på iallafall ;) Eftersom jag inte kan någonting om själva skådespelarbiten så kan jag ju liite om dans.
Vi hade först 1,5 timmes balett. :) Och direkt efter hade vi 1,5 timmes jazz. :) Väldigt rooligt! :D
Så efter andra dagen känns det riktigt bra och roligt! :D Men ska bli spännande när helgen kommer för då har man ju provat alla olika lektioner vi kommer ha ett tag framöver. :) Kan säga att jag garanterat kommer ha ont i hela kroppen och typ vila så mycket som möjligt i helgen. :) Hihihihi 
 
Men man kommer ju nog bli ganska så fit och tränad efter det här året, det tackar man ju inte direkt nej till! :D
 
Nu ska jag packa iordning min rygga och sen sova lite. :) Godnatt! Pusss! 
 
/Jasmine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0