4 år! 💜

Hej! :):)

Idag har jag och min bästa varit tillsammans i 4 år!! 💜👍 Wiiie Grattis till oss! ;) Hihi
Vi firade det med att prata lite på skype (en jävligt bra uppfinning det där!!) :)
Även fast vi är långt från varandra så kan vi ändå prata varje kväll. :):)

Igår började vecka 2 i skolan. :) Det var rooligt, började som vanligt och sen hade vi akrobatik på eftermiddagen. :) Det gick bättre den här gången. :) Jag sa till att jag mår så illa av att snurra och hålla på så det var okej om jag inte gjorde så många. :) Sen övade vi på att stå på händer! :D
Det har jag fan aldrig kunnat, bara mot en vägg eller liknande så det ska bli väldigt kul att kära sig. :) Gick ganska bra så om några veckor hoppas jag att jag kan det. :)

När jag kom hem så pratade jag med Anders och Linda på skype. :) Suuper kul att få prata lite med kusinen. ♡

Idag hade vi det vanliga på förmiddagen i skolan och sen var det balett och jazz. :) Gillar dansdagarn liite extra! ;) hihi men alla är ju såklart roliga men att få dansa är ju liite högre upp på rolighets-listan! ;) haha

Nu ikväll har jag kollat på svenska Hollywoodfruar. :) hahaha gillar det! :) Maria är ju roligast! :) Hon verkar så himla snäll! :)

Nu ska jag ringa och säga godnatt till Anders och sen sova så man är pigg och redo för en ny dag imorgon. :)

pusssss och godnatt! :)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0