2 mil

Hej! :)

Nu sitter jag på mitt rum och passar på att skriva lite medans nagellacket torkar. ;)

Imorse gick jag upp ganska tidigt. Jag tog en promenad för att kolla om jag kunde hitta till min skola, vart exakt den låg och hur den såg ut. :) Det såg bra ut och jag kan säga såhär. .. mitt lokalsinne får fan 10/10! ;) hihi
Igår när jag åkte buss kollade jag ju riktigt noga medans vi åkte på olika saker och platser man skulle känna igen. Och det gjorde jag idag. :) Jag gick inte fel en enda gång men jag kan erkänna att jag kollade liite på en karta jag hade tagit kort på men det gjorde jag bara en gång. :) Hihi När jag kom fram till skolan så gick jag hem igen men köpte med lite frukost som jag hade på vägen tillbaka. :)

När jag kom tillbaka till huset hoppade jag in lite snabbt och kolla facebook och va på toa. :) Sen snörade jag på mig skorna igen och tog en till promenad. Nu skulle jag kolla så jag hittade till en galleria ganska nära där jag bor. Och det bästa av allt är att Primark finns där! ;) hihi
Hittade faktiskt dit också och den vägen hade jag ju inte varit i närheten av alls. :)
Måste få skryta om att jag är jäkligt bra på att hitta! ;);) hihi

Fy tusan vad jag gillar Primark!!! Kan säga att jag fick hålla mig, ville köpa ALLT i affären! ;) haha Men gjorde sååklart inte det. Jag köpte det jag skulle ha och kanske någon liten grej extra. :)
Kan säga att jag kan ha köpt de första julklappar till 2 personer idag! ;);) Nu när man är student måste man ju börja handla julklappar redan nu för att sprida ut kostnaderna! :D haha

Sen handlade jag lite mat också och började gå hemåt. Men fy tusan säger jag bara... jag hade ju ont i armarna från igår när jag släpade väskorna. Ja inte blev det bättre idag när jag hade ganska tunga påsar att bära på hela vägen tillbaka. Haha och vägen till Primark var fan jobbigare, jäkligt mycket backar upp och ner. Så när jag väl kom tillbaka så var jag väldigt svettig och trött.

Tog en dusch för första gången här, läängtar efter min dusch hemma!! Den här var som jag misstänkte, såå jäkla mesig stråle! Tog ju typ ett år för vattnet att göra hela håret blött och sen lite lång tid för att skölja ur. Hmm.. men men jag blev ju ren och det är väl huvudsaken men kommer garanterat ta mina låånga duschar sen när jag är hemma! :)

Men har iallafall varit ganska duktig och hurtig idag, till skolan fram och tillbaka är det ungefär 1 mil och till Primark är det nog ca. 8 km. Sen för ett tag sen var jag ute och gick en sväng runt kvarteret. Så jaa kanske typ 2 mil har jag gått idag! :) wiiie. Men det kämns i fötterna, har till och med fått en liten blåsa på ena foten så ska nog försöka att inte gå för långt imorgon så man är pigg och fräscha på måndag när skolan börjar. :) hihi

Nu ska jag nog glo på seier på datan och spela mobilspel. ;) hihi Hoppaa eran helg där hemma är rolig! :)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0