Träningsvärk...

Hej! :D
 
Tisdagar är de mest fysiska i skolan, men jäkligt rooliga! :D:D
Kan säga att man kände i kroppen imorse att vi hade akrobatik igår. Men man ska väl träna bort träningsvärk?! :)
Idag hade vi Yoga i 1 timme, balett i 1,5 timme och jazz i 1,5 timme. Suuuper skojigt men kan säga att det känns i kroppen nu. Haha tänk då hur det kommer kännas imorgon! ;) Haha och imorgon har vi dessuton historisk dans också. :) Men det är bara kul! 
 
Efter alla lektioner var vi kvar i skolan en stund för det var några visningar idag, det var roligt att se vad de gjorde och skojigt för man förstår lite mer vad jag har att vänta mig sen...mitt första rep är på fredag kväll. :) ska bli spännande och skoj! :D
 
Jag hittade en bild på google på shoulder stands... det var så här vi gjorde igår. :)
 
Fast vi skulle vara liite mer rakt upp, han på bilden är ju helt sne! ;) Hahaha (så jag snodde alltså bilden från google så det är inte någon av oss) :P
 
Men det var roligt så ser fram emot nästa akro-lektion. :)
 
Men nu mååste jag sova så jag får ordentligt med sömn. :D
 
Goder natter! /Jasmine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0