Shoulder stands

Hej! :D
 
Det är måndag idag och vi är redan på vecka 3. :) 
 
Dagen började som vanligt, var duktig och gick till och från skolan. 
Sen började vi som vanligt med yoga..gjorde massa träd-poser eller vad de nu hette. ;) hihi Det var skooj!
Sen hade vi science of acting i 3 timmar som alltid. :) Efter lunchen hade vi lite reptid, men eftersom vi inte har så mycket att repa än så kan man säga att vi hade en extra lång lunch. ;) Jag passade på att göra liite ärenden på stan.  :))
 
På eftermiddagen hade vi akrobatik och vi gick igenom allt vi lärt oss hittills och sen fick vi lära oss Shoulder stands. Hihi det var rooligt! En person stod på alla fyra och sen skulle man liksom stå som på händer fast man höll i den andra personen och var liksom på hans/hennes rygg. Hahahaha låter jävligt konstigt när jag skriver det nu men någon gång i framtiden kan jag visa en bild. :P Haha Men det var roligt! :D 
 
När alla lektioner var slut så fick vi stanna kvar en stund för vi skulle en och en träffa som en mentor som kan hjälpa oss med allt man kan tänkas vilja ha hjälp med. :) Det kan ju vara bra, dock så gillar jag ju inte att fråga om hjälp som ni kanske vet. Kan själv!! ;) Hahaha men det känns ju bra att veta att man har någon i närheten som man kan ringa om det nu skulle vara något. :)
 
Nu ska jag ringa Anders innan det är dax att sova lite. :) Gooodnatt! Puss & Kram Jasmine :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0