Redan onsdag.

Hej! :)

Det är för tusan redan onsdagkväll. Tiden går ganska fort. :)

I natt hade jag liite svårt att sova..vaknade flera gånger och saknade att ha någon att sova bredvid, men snart får jag sova bredvid Anders igen :) I allafall i en vecka!! 😊😊 wiiiehoo

Men när jag vaknade var jag inte så farligt trött. Så knatade till skolan som vanligt. Men kan säga att det kämdes lite i kroppen efter allt fysiskt igår 😉

Något som är jävligt dumt är att igår när jag gick till skolan så hade jag mitt paraply med mig i väskan för att jag tyckte det såg ganska mulet ut. Tror ni att jag använde den!? 😉 Nix pix var varmt och klarna upp under halva vägen.
Men idag när jag inte hade paraplyet med mig för att jag tyckte det såg ganska fint ut, tror ni jag hade behövt det då?!
Jajamensan... då ska det ju såklart bötja regna!! Fast den var första gången jag har behövt gå i regn och så var det inte så mycket så det gick bra. :)
Men det var som om de där jäkla vädergudarna såg att jag inte hade med mig det idag så då passade de på att skicka ner lite regn. 😢😉💧💧☁☔🌂 Hahahaha

Idag hade vi Phonetics och historical dance. :) Båda lektionerna var mycket roliga! :) hihi
Sen efter skolan gick jag hem och har bara tagit det lugnt sen jag kom hem. :)
De har målat alla dörrar här i huset idag så för det första kan jag inte stänga min dörr så får sova med den öppen och för det andra luktar det ju färg. hahaha får se om man kan sova, kanske somnar extra gott... slocknar av lukten! ;)
Men det är ganska okej, jag har vädrat hela kvällen och jag såg att de gjorde det där nere också. :) Så det ska nog funka bra. :) Fint blev det i alla fall. :)

Men nu ska jag nog sova alldeles strax så man orkar med morgondagen. :)

Godernatter! 🙋💤💤 /Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0