Packat alla julklappar!

Heej! :)
 
Idag har vi haft historiskdans i skolan, det är nog den rooligaste lektionen! :D Underbar lärare...riktig mys-gubbe! Och det är nog den lektionen vi har roligast tillsammans alla i klassen och idag var det mycket skratt. :))) hihi
 
När jag kom hem så kollade jag på svenska hollywoodfruar :D hihi 
Sen har jag packat ner alla julklappar jag har köpt så jag kan lämna av ett lass hemma och sen fylla på med flera när jag är tillbaka i London. :):):):) hihi
 
Ska ju åka hem på fredag direkt efter skolan! :D Läängtar såå mycket! Ska bli såå skoj och mysigt! :D
Hihi ska bara mysa hela veckan med middagar, fika och få krama mina gullisar! ♥ wiiie
Ska slå in alla julisar också....älskar att slå in paket!! :D hahaha liite nördig kanske men det är skoj så det ska jag ägna liite tid åt också. :)
 
Imorgon är visningen av min första pjäs jag är med i! :D Ska bli riktigt spännande! :) Har inga repliker eller så men kommer vara på scenen hela tiden. :) Skooj! Och få ha massa rooliga kläder på sig. hihi! :P
 
Men nu måste jag sova, har inte fått så mycket sömn i veckan för att det har varit ganska sena kvällar med rep och sånt. :)
 
Godnatt! /Jasmine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0