Över 3 mil..

Hej! :))

Nu är det söndag igen och det har gått 3 veckor i skolan. :)

I fredags var jag kvar en stund i skolan och hade liite genomgång inför första repet. När jag kom hem låg jag bara i min säng och kolla lite på datan och tog det lugnt. :)

Lördagen spenderade jag med Sara från klassen i primark och gallerian. :) Vi sa att det inte skulle bli så sent och att vi skulle komma hem innan det blev mörkt men vi pratade så mycket så vi glömde bort tiden. :)) Jag var hemma strax efter nio :) Men det var väldigt trevligt och roligt att ha shopping-sällskap. :)

Idag var jag uppe tidigt och träffade Tina från klassen och gick en långpromenad i en jättemysig park. :) Vi gick i över en mil, superskoj!
Sen har jag tvättat typ alla mina kläder, handlat mat och sånt.
Sen hade jag mitt första rep i skolan vid 6 så knatade dit. Det var spännande och roligt, liite annorlunda och svårt men jag tror det kommer bli bra. ;) hihi
Så Idag har jag gått över 3 mil!! :D Wiiiehoo känner mig liite duktig :) slog rekord i min app som är som en stegräknare, över 30.000 steg idag. ;)

När jag skulle gå hem från skolan regnade det som faan... jag köpte ett nytt as cooly paraply igår men eftersom det inte regnade när jag gick till skolan så hade jag ju inte med mig det. :/ Var fan blöt enda in på trosorna... såå jävla typiskt! :( Men men så kan det gå. :)

Nu ska jag sova liite så jag är pigg imorgon. :) pusssss /Jasmine









Kommentarer
Postat av: Åsa

Du verkar ha det bra där borta:) Måste du gå iväg till nån sån stor tvättstuga när du sk tvätta varje gång eller finns det tvättmöjligheter i huset där du bor oxå? Eller är det skolan som har sån stor tvättstuga?:))

Svar: Jaa jag måste tyvärr gå till den där varje gång jag ska tvätta. :( Men det är jätte nära mitt hus men lite jobbigt att släpa allt dit. Men det funkar, tänkte ta med mig lite tvätt hem nästa vecka och passa på att tvätta hemma. :D
Jasmine

2014-10-13 @ 07:33:20
Postat av: Åsa

Du verkar ha det bra där borta:) Måste du gå iväg till nån sån stor tvättstuga när du sk tvätta varje gång eller finns det tvättmöjligheter i huset där du bor oxå? Eller är det skolan som har sån stor tvättstuga?:))

2014-10-13 @ 07:33:25
Postat av: Åsa

Aha,du borde ha en sån rullväska:))

2014-10-19 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0