Ostbågar & Idol

Hej! ♥
 
Det är redan fredagkväll....den här veckan har verkligen gått fort. :)
 
Igår i skolan hade vi sång för första gången, blev lite fel förra veckan så då hade vi ingen. Men det var rooligt :) Men vi alla fick gå upp och sjunga samma låt inför alla andra....inte lika kul!! ;) Hahaha Ganska jobbigt när det är första gången man gör det för de i klassen men nu är det gjort och jag tror de flesta tyckte det var liite jobbigt så det var nog inte bara jag. :P Men jag ser fram emot de lektionerna och hur det kommer vara om några veckor. :) Och sångläraren var nog bland de rooligaste vi har, tycker jag iallafall. hihi suuper skojigt och skämtsam. :) Kul!
 
Idag hade vi Voice. Det kommer nog bli väldigt användbart. :) En annan pratar ju fort som fan och ofta inte så tydligt. ;) Hihihi Såå det kommer nog bli skitbra när vi fått lära oss liite mera. 
 
Idag när jag kom hem så åt jag lite mat och sen hade jag fredagsmys här i mitt rum med ostbågar (inte lika goda som hemma! Men funkar.) och så kollade jag på livesändningen av Idol på datan. :)
Kändes ju nästan som hemma...men bara nästan!! Hihi
Skulle ju sååklart varit skojigare om man hade lite sällskap. :)
 
Nu har jag fixat naglarna och när de torkat ska jag nog sova. Är helt slut efter veckan som varit. :) 
 
Men ni alla får ha en jättebra helg!! :D
 
Godnatt!!    /Jasmine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0