Jättemysig vecka!! ♡

Heeej! :)

Sååå skönt att vara hemma!
Har haft en jättebra och mysig vecka!! 😊😊

Anders och Therese kom och hämtade mig i fredags natt. Stannade och käkade lite på vägen hem och sen sov vi. Fy tusan vad det var skönt att få sova i din egna säng med älsklingen bredvid!! ♡

Tog en lång och skön sovmorgon på lördagen. :) Sen åkte jag och Anders till Erikslund och shoppade lite. :) hihi Sen åkte vi in till centrum och åt middag på Texas longhorn. :) Gott och mysigt! :)
Sen spelade Anders på natten så jag gick och hälsade på Linda på hennes jobb. :) Skoooj att se henne! :)
När jag kom hem på natten passade jag på att slå in alla julklappar jag hade med mig hem. 😊😉🎁🎁 hihihihi
Älskar ju att fixa paket och slå in julisar! :) Högen är redan ganska stor! :) Och nu kan jag ju fylla resväskan igen när jag är tillbaka i London! ;) hehe

I söndags var vi och fikade/lunchade med Therese, Bella och Gabbe. :) Skoj att träffa de också! :) När jag hade fikat med de så träffade jag Linda och Emma och fikade liite. :) hihi Skooooj! ♡
På kvällen hade vi syskon/kusin middag. Jag, Adrian, Linda och William åkte och handlade tillsammans och sen åkte vi hem till mig och Anders och hade tacomys! 😆👍 suuuuper smarrigt och en rolig kväll. :) Efter maten spelade vi kort och kollade på massa skojiga saker på google, knasiga tatueringar!! ;) hahahaha

I måndags var jag ute på en promenix med Linda och hennes hundar. :) Sen blev vi lite hungriga så vi åt lunch på Vita Elefanten!!! Buffé med jordnötssås!! Muuums! 😋😋

I tisdags tvättade jag massor och var och handlade massa. :) På kvällen åkte jag, Linda och Bella ut till Emma och hälsade på lite och fikade :)♡ Riktigt mysigt! :)

I går åkte jag med Anders och Therese när de skulle åka till jobbet och hoppade av i Bålsta och gick och hälsade på på Thoresta. :) Rooligt att träffa de och prata massa. :) Hihi Kom lagom till frukosten så tog liite frulle och kände mig som hemma igen! :))
Efter någon timme så knatade jag genom skogen till centrum och kollade runt liite innan jag åkte buss hem. :)
(man känner sig så låst utan bil, hahahah men min bil står bra ute hos mormor och morfar nu medans jag är borta)!

När jag kom hem gick jag och köpte hårfärg och gick hem och färgade håret. :) Ville ha röd/lila. Blev mörkare än vad jag trodde men det blev okej. :) växer ju ut så småningom! 😉
Nästa gång ska jag faan få sån färg jag vill ha!! :)

Idag har jag och Linda varit liite barnvakt åt Tindra. :) Medans vi väntade på Linda var vi i lekparken som är nära mig. :) När Linda kom så åkte vi ut till mormor och morfar och fick lunch. :) Smarrigt! :)
Efter maten tog vi med hundarna och gick en mysig promenad i skogen. :)) När vi kom tillbaka så var morfars systrar och mamma där så vi fikade lite med de. :) morfars mamma Karin fyller 99år i vår.. ååh herre vad gammal men ändå fräsch! Det är fan coolt! 😎👍

På vägen hem åkte vi förbi Lindas häst och red liite. :) Kul som sjutton!! Kan sakna hästar väldigt mycket ibland! 🐴🐴 Men det är ju inte försenat att skaffa en, i framtiden vill jag ha en häst igen!! :)

Nu ikväll har jag ätit middag med Anders och slappat lite framför tvn. :)) hihi
Har haft en väldigt bra vecka här hemma!! Och har ju en hel fredag kvar innan det är dax att åka tillbaka till London på lördag.

Pusss och Kram Jasmine! :)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0