Helgen.

Hej! :)

Nu är ännu en helg slut och imorgon börjar en ny skolvecka. :)

I fredags hade jag ju som sagt lite myskväll hemma. :)

I lördags hade jag lite sovmorgon. :) När jag vaknade så gick jag till gallerian och primark en sväng. :) hihihi Dock så regnade det, men inte stoppar det mig. Tog på mig regnjackan och tog mitt paraply och knata iväg. :) Var dock jävligt blöt om fötterna. ;) haha
Handlade lite olika saker men mest julklappar. :):) hihi såå skoj! :)
När jag gick hem igen så regnade det fortfarande. Det enda dålig med primark är ju att de bara har papperspåsar...hur blir papperspåsar när de blir blöta?!? haha trodde de skulle gå sönder på vägen hem men de klarade det. ;) Haha men de var fan på gränsen när jag väl var framme. :)

Sen fixade jag mig lite och plattade håret. :) som tur är slutade det regna när jag skulle iväg igen. :) Vid 6 träffade jag några från min klass och vi satt på en bar ett tag. :)
Sen vid 8 skulle vi träffa massa andra från skolan och bowla tillsammans. :)
Det var en ganska mysigt ställe med mycket folk. Så vi fick vänta ganska länge innan vi kunde börja bowla. Men vi drack lite och käkade medans vi vänta. :)
Bowlingen gick sådär, kom typ i mitten. :) Men det var skoj. :)

Efteråt åkte några av oss hem. Jag och Sastia gick hela vägen tillbaka till skolan och tog bussen därifrån. :) Vi tog en buss som skulle gå förbi mig MEN det gjorde den ju inte. Haha så jävla typiskt. Sastia bor längre bort än mig och när hon sa att hon skulle gå av nästa fatta vi att jag var lite fel. haha

Men jag klev av med henne och vi vänta på nästa buss som skulle gå tillbaka. Frågade busschauffören och det var tydligen lite vägarbete så det var därför de inte kunde åka förbi mig. Men jag fick åka med så långt det gick och sen gick jag en liten bit på slutet. Haha men istället för typ 1 timme hem så tog det 2 timmar. haha jaa men så kan det gå, kom ju hem iallafall. ;)

Idag har jag varit och handlat massa mat till veckan som kommer. Sen kan jag ha köpt lite mer julklappar ;)) hihi
När jag var ute på mitt lilla äventyr så hittade jag finaste utsikten. ...där vill jag bo!! :) Men ganska nära mig så får gå dit ibland och kolla på den. :)

Nu måste jag sova! Godnatt allesammans! :) kram Jasmine








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0