Bajs överallt... :(

Heej! :)
 
Det är redan söndag, men än är inte veckan slut för ikväll ska jag till skolan och repa. :)
 
Igår krånglade internet i mitt rum som faan så blev tokig. :/ Finns ju inte så mycket att göra då, men hade liite skolgrejer jag ägnade kvällen åt. :)
 
På dagen var jag i skolan och hade rep. Sen hjälpte jag 4orna liite med deras stora pjäs. Så jag byggde 4 stycken lådor!! :D:D Duktig va?!?! Hahaha de blev kanske inte as snygga men hitta massa träbitar som hade rätt färg och såga och fixa så de passade i skåpet de skulle vara i iallafall. :) Hihi ;)
 
När jag var klar i skolan och skulle gå hem så hände en mindre rolig sak. Nästan precis utanför skolan kände jag något i ryggen...typ som om någon kastade något på mig.
Jaaaa det var ju en jävla fågel som hade skitit ner typ hela min jacka och ryggsäck!!! :(:(:(:(:(:(:( Var faan bajs typ överallt! :( I hela luvan.... suck..
Fyyyy faan vad äckligt!! Vad har jag gjort för något som får fåglarna att skita på mig?? I somras fick jag ju i nacken. :// Hmmm....
Men men fick som tur var inget i håret eller så men det var ju bara att ta av sig jackan och gå hem utan. Så jäkla onödigt av fågeln! :@
Men men ska fan börja gå med mitt paraply uppfällt hela tiden, antingen är det regn eller fågelskit som det skyddar mot.
 
Aja kom hem och tvätta rent jackan och sen gick jag och handla massa mat. :) Så nu har jag så jag klarar mig hela nästa vecka. :) 
 
Idag har jag varit i gallerian och jag kan ju ha handlat liite julklappar när jag liksom ändå var där. :) Hihihi Min julklappslista börjar bli full :D Det är några kvar att köpa men hälften är ju nog klart iallafall. :D:D:D:D:D
Hihi Sen köpte jag nya hörlurar för mina andra gick sönder. :) Måste ju ha musik när jag går till skolan varje dag, skiit tråkigt annars ju. ;)
 
Så nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik i mina nya lurar och ska gå till skolan om typ en timme. :)
Hoppas ni alla har haft en bra helg. :)
 
Nu är det nära......om typ 5 dagar är jag hemma!!!! :D:D:D:D Men är bara hemma en vecka men ändå! Ska bli skoj och mysigt att få träffa alla hemma. :) Bästa killen, brorsan, kusinen, bästisen! ♥ hihi  och alla andra sååklart! :D Wiiie ska ta med mig lite julklappar hem så jag kan fylla på resväskan med fler julisar sen!! :D hihihihi 
 
Pusssss Jasmine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0