Stage combat

Heeej! :D 
 
En till vecka har gått nu och det är redan helg igen. 
 
Den här veckan har varit låång men den har ändå gått ganska snabbt. Många sena kvällar och nu har jag träningsvärk i typ heela kroppen. Haha började med akrobatiken i måndags, fick liite träningsvärk efter den lektionen och sen i tidsdags var det balett och jazz och på kvällen var jag i striking-team, då man hjälper till att ställa iordning allt till visningarna och plocka bort det efter. Och då blir det ganska mycket att bära och sånt, så träningsvärk från den dagen ocks. Sen i onsdags hade vi historisk dans...då byggdes ju det bara på. ;) Haha Sen igår hade vi stage combat i 3 timmar och efter det var jag i skolan hela kvällen då jag var i striking-team igen. Så idag känner man sig liite mör i kroppen. Plus att vi har Yoga varje morgon. :D hihi
 
Det är ju såååklart bra träning! :D Men den här veckan har liksom kroppen inte riktigt hunnit återhämta sig, får se till så jag får liite vila i helgen allafall. :P Men jag känner mig mycket starkare iallafall. :) Hihi Det är ju braa! 
 
Men fy tusan vad stage combat var roooligt! :D Har längtat efter den hela terminen! ;) Hahahah 
Först fick vi lära oss att fäktas. :) Det var skojigt! :D:D Sen efter det fick vi lära oss att strypas på massa olika sätt med omvänd teknik eller vad det kallades, men det var ju att det är offret som har kontrollen hela tiden. :) Det var skoj! Och sen fick vi även lära oss massa olika slag och sånt. :) Hihihihihi 
Jag och Sara tränade till och med liite på att fäktas idag med våra paraplyer. ;) Hahaha :D
Det kanske låter knäppt att jag gillar att låsas slåss, men det är jäkligt kul! :D Det bor nog en liten fighter i mig. :D
Det skulle ju vara skitkul om jag som är ganska liten skulle få slå ner massa stora människor i en film! ;) Hahaha 
Det ska jag försöka satsa på! :D Hehe
 
Imorgon ska jag ut på äventyr och förhoppningsvis hitta de sista julklapparna. :D Det är inte många kvar så det borde jag ju kunna fixa. ;) 
Men nu ska jag sova liite så jag kan få sova ut lite i natt. :D
 
Godnatt! /Jasmine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0