Oxford Street

Heeej! :)

Idag har jag haft en jätte skojig dag med Sara & Tina. :) Vi träffades vid 11 vid skolan och sen tog vi en promenad till Oxford street. :) Soligt väder och en skön promenix. :D Jag hade fått för mig att det var över en mil dit men det var om man räknade med vägen hemifrån mig men från skolan var det ungefär 6km så det var ju inte så farligt! (11km hemifrån mig) :D Hihi en lagom promenad. :)

När vi kom fram så shoppade vi lite, åt lunch och snackade massa. :) Riktigt trevligt! :D
Jag köpte nästan bara julklappar, bara 3 små saker till mig själv, det är ju ganska bra gjort! ;) Vet ju att det annars brukar slinka ner både ett och annat till mig själv, men idag blev det bara julisar och de tre sakerna jag hade tänkt köpa till mig. :D:D Haha
Så nu är det inte så jättemånga julklappar kvar, några små..men jag har ju tid på mig att fixa de! ;)) Hihi

På vägen hem kollade vi lite i Camden också. Det är ganska mysigt där! :D
Jag kom hem ungefär 19.30, så det blev ju en heldag med äventyr!! :D Hihi Sånt gillar jag! :)

Nu när jag varit hemma en stund har jag mest vilat benen (liite trötta efter allt traskande) sen har jag ätit och gjort lite skolgrejer...packat ordning julklapparna också såklart. :P

Men nu är det bara att ladda om för imorgon och försöka sova tidigt. :D
Juuust det.... idag har jag slagit mitt steg-rekord igen!! :D Slog ju mitt rekord för någon vecka sen när jag och Tina var ute på låång promenad men idag slog jag det igen. :) Hahah Att bo i London och vara fattig student är jäkligt bra för benen då man hellre går än tar bussen! ;) Hehe
Över 34.000 steg på en dag!! Mitt förra rekord var ju bara på 31.000, så det är ju jäkligt bra! :D

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0