1a Advent

Hej! :)

Det är redan första advent!! :) Snaaart är det jullov och sen julafton. :) wiiie längtar! Ska bli så mysigt! ♡

I veckan har jag varit i skolan och så. :) I torsdags och fredags hade vi visningar hela dagen, började med yoga och sen massa visningar. :) Ganska kul men mycket bärande upp och ner så man kände ju av det i kroppen kan man säga. ;) haha

I frefags kväll var kag bara hemma och slsppa framför Idol och gjorde lite skolgrejer.

I går träffade jag Tina och Sara vid 11 och så gick vi till Oxford Street där vi träffade Sastia. Sen shoppade vi lite och käkade lite lunch. :) Sen gick vi hela vägen tillbaka och var hemma hos Sara och beställde pizza och drack lite. :) Sen efter det åkte vi till Camden och gick till en bar/klubb. :) Det var skojigt! :D Vi dansade massor och hade trevligt. Länge sen man gick ut och dansade. ;) Det är ju det bästa! ♡ hihi
Kom hem ungefär vid 02.

Idag hade vi städ-dag i skolan så började 10 och slutade 16.30. Var liite trött imorse kan man säga men dagen gick ganska fort och kände inte att jag var så trött. :)
Nät jag kom hem igen så har jag gixat lite skolgrejer och börjat packa ordning väskan och alla julklappar som ska med hem. :)) hihihi
Kan dock bli jävligt tajt, hoppas iallafall att det inte blir övervikt på väskan. :P haha

Men nu kommer jag nog somna när som helst så godnatt!! :)
Hoppas ni också haft en bra och rolig helg. :)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0