Morsdag ♡ ♡

Hej! :)

Idag har jag jobbat frulle. Super skojitt för mormor och morfar var ju där, Mormor ficl ett presentkort när hon fylldd år då igår kom de och åt middag och sov kvar på mitt jobb. ;).kul!

Direkt när jag slutade vid 14 så fixade jag mig liite snabbt för sen skulle jag vara i Uppsala vid 15.
Drt var dansuppvisning nu ikväll. När jag kom dit så började vi med ett genrep. :)
Sen vid 18.30 började hela showen och Anders kom och kollade! :) Wiiie ♡ Det var suuuper roligt och gick jättebra! :)

När den slutade vid 20.30 så handlade vi lite i uppsala och sen åkte vi direkt till Härnevi därifrån. :)
Satte ljus och blommor hos finaste mamma!
Grattis världens bästa på morsdag!! 💜 💜 💜 Saaknar dig sååå mycket söta mamma och älskar dig enormt mycket! ♡

Så vi kom väl hem vid typ halv elva. Det var en låång och intensiv dag men det var rooligt! :) Hihi
Nu måste jag sova! Godnatt!






/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0