LOOONDON!! :):)

Hej! :) I helgen har jag och Anders varit i London !! 😊😊

Det var faktiskt en tidig födelsedagspresent till min lilla pluttis som fyller 30 i juni. :) Jag har planerat sen i februari ungefÀr :) hihihi det har varit ganska sÄÄ svÄrt att inte sÀga nÄgot ! ;) haha

Det har varit hemligt fram till i onsdagskvÀll, efter jag hade jobbat Äkte jag till Anders mamma dÀr de andra hade grillat lite. NÀr vi fikade fick Anders nÄgra ledtrÄdar pÄ vad han skulle fÄ göra. :)
I födelsedagspresent fick han alltsÄ en resa till London, torsdag till söndag och Àven matchbiljetter till Arsenals sista hemmamatch för den hÀr sÀsongen! :):)

Vi Äkte hem och packade det sista pÄ onsdagskvÀllen och gick upp vid 4 pÄ torsdagsmorgonen och Äkte till Arlanda. :) Planet gick vid 7. :) Hihi

Vi har haft jĂ€ttekul och suuper mysigt! Älskar London! :) Och eftersom det Ă€r nĂ„gon som fyller Ă„r snart (jag alltsĂ„) ;) sĂ„ hade jag med mig massa pengar sĂ„ jag kunde shoppa massa grejer i present till mig sjĂ€lv! ;) Hahaha Smart va?! 😉

Och jaa shopping blev det!! :) Wiiiiehooo sĂ„Ă„ himla rooligt att shoppa och speciellt i London! Primark, forever 21, Victoria secret, new look m.m. 💜💜 Man fĂ„r sĂ„ jĂ€vla mycket för pengarna!
Totalt köpte jag ca. 90 grejer. Massa klĂ€der, skor, undisar, smycken, smink och mycket mer! :) Även ganska mycket presenter till olika personer som kanske fyller Ă„r under sommaren! 😊😊 Hihi

Vi var Àven runt halva London och promenerade massor i den fantastiska staden. :) Sist vi var dÀr Äkte vi ju en röd dubbeldÀckare runt pÄ sightseeingtur och sÄg allt.. men nu var ju duktigare och gick runt och kollade pÄ allt. :):) Hihi Mysigt med promenad i det fina vÀdret, vi fick motion och sÄ kunde man ju hoppa in och shoppa lite pÄ vÀgen :) hihi
Perfekt ju! :)

Sen pĂ„ söndagen var det match! :) Vi var dĂ€r i god tid innan och satt i solen och Ă„t lite lunch. Jag Ă€r ju inte det störst fanet av fotboll men det var kul, speciellt att se Anders sĂ„ glad! 😊 Jag kollade mest pĂ„ allt folk och sĂ„. ;) hahaha
Det rooligare med hela matchen var nĂ€r en kille i motstĂ„ndarlaget sprang fort som fan helt sjĂ€lv och ramla pladask pĂ„ fejan! 😂😅😆 Hahahhaa stackarn! Men det var roligt som fan. Ja jag Ă€r liite elak men det sĂ„g jĂ€kligt kul ut!
Arsenal vann sÄ det var ju kul! :)

Efter matchen var det raka vÀgen till hotellet och hÀmta vÀskorna och sen vidare till flygplatsen för vid 20.30 gick flyget hem igen. Vi var hemma vid typ 02.
Har haft en jĂ€tte jĂ€tte bra helg med en fantastisk kille i en fantastisk stad! :):) Massa shopping, god mat, smarrig fika och fint vĂ€der! :) Kunde inte blivit bĂ€ttre! â˜ș 💜👍

































puss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0