3,45

Hej! :) Har nyss varit på dansen i Uppsala. :):) Heeelt slut men så jävla kul! :) Idag hade vi lite extra träning så totalt med alla 3 lektionerna har jag fått dansa 3 timmar och 45 minuter!! :):) wiiiehoo såå jäkka värt det! :)

Det var sista pole dance träningen idag och jag tycker fortfarande att jag är typ sämst men ändå har jag ju lärt mig massor! :) Kan ju bara bli bättre liksom. hihi
Har ju ändå lärt mig typ 15 olika snurrar, klättra, sitta, droppa, stå på huvudet, hänga i armvecket, knävecket och det coolaste (och jobbigaste) att hänga upp och ner i låren!! ;) hahahha

Men jag är glad att jag testade den här terminen, det kommer jag fortsätta med. Och självklart med dancehallen också...det är ju ändå min favvis! ♡ hihi

Men nu mååste jag duscha och sen sova. Ska snart upp och jobba! :) puss och kram skumbanan!


bry er inte om fejan, kniper som fan för att hålla mig kvar! ;) hahaha så ser liite krystad ut. :D hehe






allt ska ju bli liite mera snyggt och inte se så ansträngande ut men det kommer väl det med! :) övning ger färdighet!!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0