Workshop!!

Hej hej!! :)

Imorse var jag på sjukhuset och tog bort min p-stav som de inte fick ut när jag var där och skulle byta. Men fy fasiken vad den satt hårt.. de höll på kanske i en halvtimme och när man ligger där i en obekväm ställning och svettas som en gris så känns en halvtimme som typ 4 timmar. hahah man spänner sig samtidigt som man försöker slappna av. haha Men jag sa inte ett knyst så hon trodde jag hade svimmat, andra brukar tydligen klaga mer på att det gör ont... men ofta man vågar störa när de gröper i min arm ;) hahah
De behövde göra ett ganska stort "hål" så de sydde till och med ihop det... läskigt!! Annars brukar de ju bara tejpa ihop det. Så nu kan jag ju se fram emot ett till ärr på armen :/ Men men den är ute bu iallafall ich jag kan vänta 3år till innan det är dax för nästa byte. :) Skööönt!!

Sen åkte jag raka vägen till jobbet och jobbade en kortis dag. :)

Vid 3 var det dax att åka till Solna för att vara med på en dancehall workshop!! :):):) Wiiiiie det var super kuuul!! :):) Vi höll på i 3 timmar och det var bästa Sara och Eve som var lärare!! Absolut bäästa! :):)
Och det bästa av allt är att det inte är över än...ska dit imorgon, onsdag OCH torsdag!! :):) hihihi fy sjutton vad skoojigt! :D Så på fredag lär jag vara lagom slut, men med en underbar känsla i kroppen! :)):)

Men nu måste jag sova så jag orkar jobb och dans imorgon.
Godnatt!! pusss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0