SPÖKAR!!

Heej!

Idag har jag jobbat frukost så gick upp tidigt. När jag och mina kollegor skulle äta frukost står vi alla bredvid varandra på undervåningen av herrgården. Plötsligt hör vi något från övervåningen...det låter som om någon håller på att flytta massa möbler!! :(:( Vi hörde det ju alla fyra. Och det slutade ett tag men fortsatte sen igen. Och det lät ganska högt. Då gick Sofia upp och kollade om det var någon gäst eller så. Men det var ingen där! Och alla fönsterna var stängda så det kan inte ha varit korsdrag eller något sånt. Jätteskumt!!

Så nu är jag liite rädd! De har sagt till mig att det spökar på jobbet men jag har ju aldrig hört eller sett något, men vad kan det där ha varit??! Det måste ha varit spöken!! :S Jag blev i alla fall livrädd och fick rysningar i hela kroppen.
Hjäälp!! :/ Det är en jäkla tur att jag jobbar mest dagtid nu för tiden så jag inte behöver vara där sent på nätterna!

Jag hatar verkligen spöken!! Är ju så rädd så jag typ kissar på mig om det är något sånt! :( Och för mig spelar det ju ingen roll om det är snälla eller dumma spöken för jag blir ju lika rädd oavsätt! Så länge de inte gör något jag märker så är det lugnt.

Jaa jag vet jag är liite töntig men som det där imorse kan vi ju verkligen inte förklara.. visst det är ett gammalt hus och det låter ju lite hela tiden men det där var ju verkligen som när någon håller på att ställa ordning ett konferensrum...exakt så lät det!! Och att de andra tre hörde det också bevisar ju att det inte bara är jag som är lite knäpp. Vi stod ju verkligen och kollade upp i taket när det lät för att det var så tydligt. LÄSKIGT!!!

Men men får försöka att inte tänka på det så mycket när jag är på jobbet..hur det nu ska gå. Hahaha Kommer fundera på det hela tiden men får försöka.

Ni får jättegärna finnas men visa er helst inte och gör inga ljud som man hör för då kommer jag skita ner mig!! ;) Tack!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0