NUDIST, JAVISST!

Hallå där! :)
 
Har haft en jättebra vecka hittills. :)) Först var det ju en kortis jobbvecka, jobbade bara måndag, tisdag och onsdag :) hihi lagom! ;)
 
I onsdags efter jobbet så var det dags för sommar-personalfest :) Vi var hos han som äger mitt jobb. Vi började med att sitta i solen och dricka lite medans vi väntade på att alla skulle komma. Jag och Åsa var lekledare så vi fixade massor inför tävlingarna och så. :) Det var ju även maskerad -ist tema. Alltså ord/yrken/saker som slutade på ist. Så när alla var på plats och vi skulle börja tävlingarna så gick jag och Åsa och bytte om till våra maskeradkläder. Vårat -ist tema var nudist!!! ;);) Hahaha Vi hade hittat nakendräkter!! Haha Sååå jääävla fula men helt klockrena för temat! :D Hahahha alla höll på att smälla av när vi kom ut med de på oss! Hehe
Jag var en naken kille och Åsa var en tjej. :P Hehe
 
Sen körde vi en 8 kamp med massa roliga grenar som typ ingen hade kört förut, vi googlade som fan för att hitta roligare och knasigare grenar än de vanliga 5 kamps grenarna. ;) Det blev väldigt lyckat och jag tror de flesta gillade det :D Sen var det dags för skaldjursmiddag. Men då bytte vi om för vi skulle ju inte kunna äta med de där nakendräkterna på. Hahhaah Så då var jag en 70-talist. :) så jäkla het. :):)
Under middagen hade alla ett varsitt uppdrag som man skulle göra under middagen.. ex som att krypa under bordet varje gång någon skålar eller leka att man hör röster. Hahah det var såå kul...alla såg helt knäppa ut! :) Hehe men det var skoj! Sen hade vi även ett musikquiz som jag gjorde sent på tisdagskvällen. Haha Jag ska alltid vara ute i sista sekund men det gick också bra. ;)
Jag drack ingenting så jag kunde åka hem på natten och innan körde jag hem Åsa och Carina. Så jag var hemma ungefär två, halv tre. :) Men det var en rolig kväll. :)
 
I går träffade jag Bella och åkte ut till Bresse och solade och käkade lunch. :) Sååå himla skööönt att det äntligen är varmt och skönt! :D:D Fick liite färg. :) hihi Suuuper mysigt!! :D:D
Sen var vi hos mig och drack is te med persikosmak (muuuums!) hihi
 
Imorse kom lilla Windy hit och ska stanna tills på söndag. Vi har gått massa promenixer. Träffade Emma vid lunch och shoppade lite och käkade. :) Sen var jag hemma en stund innan jag och Windy åkte till Emma och åt hamburgare och snackade massor. :) Skooojigt! :D:D
 
Men nu sover windy och jag ska också hoppa ner och sova!
 
Jag saknar min lilla pluttis som är på Öland med hans jobb. Han åkte igår morse och kommer hem på söndag kväll. :( Men men nästa helg fyller han år och då ska jag pussa på han och fira ordentligt!  ♥
 
God natt! Sov så gott! :)
 
 
 
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0