Berlin!!

Hej hej! :)

Den här helgen har varit proppfull med skojiga saker! :):)

I fredags direkt efter jobbet hämtade jag en ny mobil!! :):) samsung galaxy s4, min andra gick tydligen inte att laga och den jag använde började ge upp. Är suuuuper nöjd!! :):) Den är as fin och bra hihi.

Och det var ingen vanlig dag i fredags för min älskling fyllde 29år!! ♥♥ Det firade vi med middag och bio i Uppsala på kvällen. Vi åt kina mat och kollade på den store gatsby i 3D. :)
Vi tog med oss Yosef och Pierre till Enköping när vi åkte hem. :)

I lördags var det mer födelsedags firande för plutten. Hans familj kom vid 1, då blev det smörgåstårta och sen hade jag hämtat en Arsenal tårta på morgonen som sandra hade gjort. Finaste och godaste tårtan! ! :):)

Vid 4 gick jag och jobbade lite. slutade 19.30 och då skybdade jag mig hem för då var det dax för feeest!! ;) hihi Det var fullt med folk här då så jag slängde på mig andra kläder och sen körde vi järnet! :p Drinkspel, musik och dans! Wiiie sen gick vi ut på all in och danssde loss. :D

Grattis igen min älskade Anders!! ♥♡♥♡

Igår var vi och åt lunch, sen åkte vi ut till Härnevi bymarknad :)) Träffa mormor och morfar och kikade runt lite. :) Direkt efter det åkte vi till Strängnäs och åt glass i solen och lämnsde Yosef hemma hos han. Sen åkte vi hem och slappa i soffan resten av kvällen. :))

Igår kväll bokade vi även en resa till Berlin!!!! :):):)) WIIIIIEHOOO vad skojigt! Om prick 1 månad är vi där. :) Jag och min sötis ♥
Men det bästa av allt (förutom att jag åker dit med Anders) är att min absoluta favvo affär finns där....primark!!!! ♡♡♡ Ojoj det kan nog finnas risk för en del shopping då! ;);) hihihi

Så helgen har varit grymt skoj och om mindre än 1 vecka är det ju midsommar ockdå! :) Skooj!

puss godnatt!! /Jasmine



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0