SEEEMESTER!!

Hej hej!! :)

Nu har jag semester!! :):):):) wiiiiehoo!! :D

Har hunnit med massa roliga saker. :)

I lördags åkte jag och Anders till Västerås. Växlade alla shoppingpengar till Berlin...sköömt att ha det fixat! :) Vi fikade och sen på eftermiddagen träffade vi Poya och Nassim, satte oss på en filt i solen och kollade på alla bilar, det var ju power meet hela helgen. ;) Fast jag kan erkänna att jag inte kollar så mycket på bilarna utan allt roligt folk...hahah. :p men det var trevligt.. suuper fint väder. satt där i 4 timmar men sen behövde vi en liten paus så vi gick på bio. ;) hihihi knappt en enda människa på bion, hahaha alla var ute sköönt! :))

Sen kom vi ju sååklart mitt i allt när vi skulle hem så det tog ett bra tag. ;)

I söndags åkte jag med Mimmi, Max och Kajsa till bresse och åt lunch och solade några timmar. :):):) Suuuper mysigt och super varmt!! :):):) De badade men jag vaktade handukarna, liite badkruka! ;) hahah

När jag kom hem tig jag det bara lugnt och hade en mysig kväll. :)

I måndags var det dax för Kolmården!! :):)
Vi åkte 9 och var framme vid 11 ungefär. Det var jag, Tindra, Anders, Yosef, Azad, Dino och Pierre. :) Det var en super mysig dag med massa djur, safari-linbana, delfinshow och massa fika och mat. ;)
Vi åkte hem när de stängde vid 19. :))

Igår hade jag en ganska lugn dag men med två långpromenader. :)

Idag var vi i Uppsala Gränby och kikade lite i affärer. Det är ju en liten flicka som fyller år snart så köpte lite presenter! :):) hihii


Så hittills har jag haft en mycket bra semester och än är den inte över ,););) hehehe

























/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0