Minigolf

Heeej! :))

Igår fikade vi litevi solen och sen följde jag med Bella och Ellinor till lekparken. :)) Efter det var vi (jag, Anders & Pierre) i Strängnäs och träffa Yosef på kvällen. Vi åt middag och glass och var hos Yosef. Vi spelade in massa roliga filmer...Hahaha assss kul och lite mobbat! ;)) hehe Men fan vad vi garva :D
Vi kom hem ganska sent. En rolig kväll!!

Idag fikade/luncha vi på dagen och sen var det dax för en runda minigolf. Det var jag, Bella, Anders & Pierre. :) hihi Dock så förlorade jag :((( Låg fan låångt efter.. hmm, vi får ta en revansch snart! ;)) hehe

När vi hade spelat klart så åkte jag och Bella ut till Fjärdhundra och hälsa på Emma. :) Lite fika, snack och så färgade jag hennes hår :) Myys!! ♥

När vi kom till stan igen så träffade vi killarna och käka thai mat :P muuuums.
Sen var det filmkväll som gällde. Vi såg flight. Jäkligt bra film!! :)))

Men nu är det nog dax att sova! Godnatt!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0