Grym dansvecka!!

Heeej! :):)

Förra veckan var det ju dancehall workshop i Solna från måndag till torsdag. ... jag säger bara en sak, sååååjävlagrymt!!!! :):):):):)

Skulle vilja att det var så varje vecka, man mår bra, blir glad och grym träning. Dansade alltså 12 timmar på 4 dagar. :):) Wiiiiehooo. nya danser varje dag med de bästa lärarna Sara & Eve!! ♥♥

Till hösten måste jag börja dansa mer... helst flera timmar i veckan så ska kolla upp det. ;) hihi För då kan man ju slänga gymkortet i ån för att dansa är ju tusen miljoner gånger roligare och as bra träning. :D hihi

Så tusen gånger taack för den fantastiska dans veckan!! ♡♡♡ :):):)

I fredags var det myskväll..jag och Bella gick och köpte kinamat till oss och Anders och åt framför tvn. :)) Myyyys ♡

I lördags jobbade jag frulle och sen var vi hundvakt åt Arne från lördag till söndag. Promenader, grill på balkongen och mys med killarna :):):)

Sen har jag jobbat alla dagar hittills den här veckan...och 2 dagar kvar sen är den dax för underbar seeeemester i 4 veckor!! :):):) wiiiiehoo. massa skoj att se fram emot. :))

Idag var jag lite barnvakt åt Tindra en stund. Vi åt glass och lekte i lekparken. :))
Sen har jag träffat sötis Emma också. Alltid mysigt och roligt att träffa henne ♥♥

Men nu ska jag sova liite :) Godnatt! :)

/Jasmine

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0