Då var man anmäld...

...till höstens danskurser!! :)) Wiiiiehooo nu börjar dansen igen efter sommaren! :) Så himla roligt! :):):)

Och nu ska jag börja i Västerås där jag har dansat ett tag nu.. men även i Uppsala! :D Spännande med en ny dansskola! Ska bli skoj att dansa där! :):) Är liite nervös för att börja där för jag känner ju ingen :/ hahahaha liten fegis. men det ska nog gå bra, brukar ju åka på sånt där själv :) Min danslärare jag haft i något år kommer jag ha där så det är ju skönt iallafall! :) hihi

Nu i veckan börjar Västerås och nästa vecka börjar Uppsala! Häääätligt!! :) Har längtat ihjäl nu under sommarlovet. Jippi!! :)

Blir alldeles sprallig i kroppen bara jag tänker på det :)) Dax att sova nu! Godnatt! puss /Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0