Rooolig helg!

Hej hej!!

Just nu sitter jag i bilen och bloggar från älsklingens nya dator!!! Hahaha skooooj! :D

I torsdags var det dans.. såååå jäkla skojigt!! :D:D Nya dansen är gryyym!! Alla danser vi gör är grymma som faan. Sara (min lärare) är helt enkelt bääst!! :):))

Men när dansen var slut och jag kom ut så var det ju faan snöstorm i Västerås! :((( Det kom nästan en liten tår när jag såg det.. fyyyy vad tråkigt! Hatar verkligen vintern!! Och jag vet att den kommer varje år men jag blir alltid lika ledsen! :/ Kanske dax att fundera på att flytta till ett varmare land! ;)

Igår jobbade jag frulle, blev en stund längre men när jag slutade åkte jag hem direkt. När Anders kom hem så käkade vi middag framför tvn. :) Sen fixaade jag mig för på kvällen gick jag till Mimmi och då var det dax för utgång och massa daaaans!! :D:D:D
Pillan kom dit också óch följde med ut. KUL! :))

Dock hade jag ont som satan i foten, jag är så plattfotad så ibland har jag lite ont i hålfoten..eller vad det nu heter. Men igår trodde jag fan att foten skulle ramla av!! :( Men men ska man vara fin får man lida pin så jag hade ju sååklart mina usa skor ändå! Hahahaha
Idag är foten bättre så det var kanske att jag inte haft mina höga skor på länge för nu är det bättre! Hehe Får ha de oftare helt enkelt! ;P

Idag är det nya äventyr som gäller.. Mot Uppsala med Anders och mysa på hotell. :) Skoooj! <3

Och imorgon kväll blir det komedi-filmkväll med de bäästa! :))) Hihihi

Så en händelserik och rolig helg! :DD

Men nu kommer han ut från affären så nu ska vi dra! Hej så länge! :))

Puss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0