Ny frisyr, bio, syskonmiddag!

Hej hej! 
 
I torsdags på jobbet kom jag på att jag ville ändra min frisyr. Haha så på en timme hade jag tänkt ut hur jag ville göra och fixat så min gamla vän Pillan skulle göra det på mig. Haha Det gäller att inte hålla på att tänka för mycket på saken och bara bestämma sig. ;) 
Så när jag slutade jobba så träffade jag Pernilla vid Maxi, sen åkte vi ut till hennes föräldrar för då kunde vi hålla på i hennes salong. :) Skoojigt! Det blev alltså kortare och lockigt!! :DD Haha Så nu har jag permenentat hår!! :P Hihihi Kul med lite förändring ibland. :D Det tog sin lilla tid men det var värt, blev jättebra! :) Och så kul att träffa Pillan igen! :) Var ju evigheter sen jag såg henne. 
 
När jag skulle åka hem så var det en svår olycka på vägen så stod still över en timme. 
Jag verkligen hatar olyckor och blir lite ledsen då. Förstår inte varför de ska hända så mycket olyckor och skit i den här världen..?! :( 
Ovh olyckan var bara en liten bit ifrån där mamma ligger så då kunde jag ju inte låta bli att tänka på henne och då blir man ju lite ledsen av det också. :( Saaaknar dig massvis! <3 Men nu ser jag ut som dig i håret och har mina tatueringar som är för dig, så jag kommer iallafall ALDRIG glömma dig älskling!! (Det hade jag ju sååklart inte gjort även om jag inte hade tatueringar och sånt) Men tänker på dig lite extra varje gång jag ser dom! <3<3
 
När vi väl kom förbi olyckan så köpte jag med lite mat och åkte hem och käka med Anders.
Sen var det sovdax för mig. 
 
Igår jobbade jag frulle.. när jag kom hem så gick jag direkt och tränade en timme. När jag kom hem igen så hade plutten kommit hem. :) Jag vilade lite och fixade mig och sen vid nio åkte vi till Västerås och käka buffé på Choys garden, jooordnötssås!! Och efter det gick vi på bio. Rivalerna!! Hahhaahhh aaas rolig film!!! :DDD Heheh Men den började klockan 23!! Hahah så man var ju liite trött på slutet men det var tur att den var så rolig för annars hade det nog funnits risk för att jag skulle somnat. ;)) Haha
När den var slut så åkte vi hem, jag nätshoppa lite produkter för mitt nya hår och sen somna jag. :)
 
Idag har vi varit i Västerås en sväng igen. :) Hihi Skoj! Shoppade liite och käkade lunch. :)
Nu är jag fixad till max och ska springa till Ica en snabbis nu och handla lite mat, sen vidare hem till Mimmi för syskonmiddag! :DD Skooojigt! :) Tyvärr kunde inte lillebror :/ Men han får vara med en annan gång. Men det blir jag, Mimmi & Max! :D Skit kul! :)) Det blir tacokväll, dricka och sen utgång. :)) 
 
Då ska vi attackera dansgolvet!! :)) Hehehhe Vi ska dansa-pausa, dansa-pausa ( fast utan pausa!!) :D Haha
Kankse någon enstaka kiss- och rökpaus bara! ;) 
 
Men nu måste jag dra. Ha en braaa kväll allesammans! <3
 


 
/Jasmine

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0