Julklappar!! <3

Hej hej! :)

Nu sitter jag och väntar på att han, den där bästa killen ska komma hem för då ska vi åka på kalas!! :D Wiiie Skojigt! :)
Det är min lilla kusin Moa som fyller 6år. Grattis sötisen! :):)

Jag köpte några paket till henne när vi var i Falun men slog in de nyss..
Ååååhh vad jag längtar till alla julklappar!! :DDD Såå himla mysigt! Och jag äälskar ju att ge bort saker och framförallt att slå in de!! Hihiih Innan det är dax för massa klappisar så måste jag inhandla lite nytt papper och massa skoj till årets julklappar! :D Hehe Ska bli så kul! :) Längtar som fasiken! Ska nog ta en funderare på vad jag ska köpa till alla snart så man kan ge sig ut och shoppa lite. ;)) Haha

Men nu har jag inte tid att sitta här. =) Så ha en trevlig kväll så ska vi dra och fika nu! :P

Puss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0