Jäkla skit!!

Hej hej!!

Min mobil är ju väldigt skum nu för tiden.. först så har allt ljud försvunnit och den hänger sig heela tiden. :( Och alla jag har pratat med (bland annat samsung) har sagt att det borde komma tillbaka om jag gör en fabriksåterställning.
Så igår la jag först över alla bilder och sånt på datan och sen gjorde jag en återställning...

Men inte fasiken funkar det!! :(:( Och då förvinner ju ALLT!! Så det var ju heelt i onödan. Jäkla skit!!
Och det måste ha blivit något fel för alla nummer försvann också!! :/ Jag brukar ju alltid göra så de ligger på simkortet och jag gjorde ju en återställning för kanske ett halvår sen för att telefonen var såå seg och efter det så fanns ju alla nummer kvar och jag har ju inte sparat de på telefonen efter det.. ÅÅhhh så trött jag blir.
Så nu har jag noll appar och inga nummer!! :(

Har fått några nummer nu iallafall men drygt som fan!!

Och precis nu slutade tvn funka... eller kanalerna!! Gaaah Vad fan händer??! Till och med 1 och 2. De funkar ju typ alltid!
Varför går det såå bra för??

Och flera sa till mig att köpa en ny telefon bara.. men det är ju inte så bara, jag är ju inte gjord av pengar och vi planerar ju en resa över nyår, det är julklappsdax och allt. PLUS att jag ska besikta min bil om någon vecka.. känner på mig att det kommer gå en jäkla massa pengar då med..
Varför ska alla "roliga" utgifter komma precis innan jul hela tiden?? Kan de inte komma lite utspritt över hela året istället??

Måste man ha ett jäkla extrajobb hela tiden? Aja.. får väl helt enkelt skaffa ett igen! Och kanske inte bara ett utan två extrajobb så kan man lägga alla de pengarna på ett "bilkonto" och "resekonto".

Jag vill ju bara jobba på mitt jobb och inte behöva jobba dygnet runt som jag gjorde förra året.. men men.

Ska lämna in mobilen på torsdag innan dansen och hoppas de kan lösa det.. sen håller vi alla tummar för att min bil ska gå igenom utan något på besiktningen.

Men men ska kolla vad exakt som hände med tvn nu och sen åka och jobba. Jag kommer få en halvtimmes massage idag iallafall.. kan behövas just nu! Det tackar jag för!

Ps.. är det någon som behöver någon som jobbar lite extra så säg till mig!! Jag kan typ ALLT!! :))

Men nu måste jag åka strax. :))

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0