Gravar ihjäl mig!!! haha

Heej!! :))

Idag har jaa haft en super skojig kväll. :) Först så åkte jag, Anders och Pierre till Erikslund där jag fixade lite ärenden. :) sen åkte vi till Mimmis jobb och väntade till hon slutade. Då åkte vi in till centrum och käkade middag. Det blev Choys garden!! :p muums!

Det var god mat (dock äter man alltid för mycket när det är buffe :/) haha massa skratt också! :D Hihi
När vi hade käkat klart kom Azad också. :)

Då var det bio dax! Vi såg filmen Ted... fyyyy satan vilken rolig film!!! den var sjuuk! hahaha men tusan vad vi skratta! Inte en tråkig stund i den filmen. Jag hade trött att den skulle vara lite töntig men fan så braa den var. Haha måste se den snart igen.

Kom hem ganska nyss. Är trött som tusan nu, snart varit vaken ett dygn så nu ska jag hoppa i säng och soova! :):) Ska bli sköönt!
Godnatt och sov så gott.

ps.. kolla på den filmen om du inte sett den!!!! hehe

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0