Uuunderbara Ullared

Heeej! :))

Jag har haft en heelt underbar och super rolig helg i Ullared med bästa gänget!! :) Det blev mycket shopping på Gekås, myckret skratt, härligaste stugan precis vid vattnet, god mat, vattenpipa, spel och lite alkohol. :))
Många har sagt att det inte är så mycket att se och att en gång räcker... men vi har redan bestämt att vi ska tillbaka nästa sommar! ;) hihi Jag är suuper nöjd med allt jag köpt (tror de andra också är det) och det har varit en toppen resa så sjäälvklart ska vi dit igen. :):)

Är hemma nu och har kollat igenom allt vi köpt och packat upp allt. Har även packat det sista i andra väskan...för jag och Anders ska ju bara hem och vända typ.

IMORGON ÅKER VI TILL LONDON!! :)))) ååååhh yeeah! :) Ska bli sååå himla skojigt och härligt. :D
Läääängtar! <3 Men nu måste jag sova lite. :) Godnatt! /Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0