Sol sol sool!

Heej! :) Idag har jag varit i solen nästan hela dagen!! :) Sååå jäkla underbart! När jag vaknade så åt jag lite frukost och sen packade jag väskan och gick till Ica och köpte solkräm och en sallad. :) Sen gick jag till Bella och där spendera vi massa timmar på hennes gräsmatta i solen! :) Faasiken vad skönt det är med sol och värme. :D Vi låg och prata, lyssna på musik och läste lite tidningar. Myysigt! :) När vi hade legat där några timmar gick jag hem. Böt kläder och gick ut o h gick en långpromenix. :) hihi sköönt. När jag hade gått typ en timme hoppade jag in på Ica och handlade lite. Sen lagade jag mat.. vi åt när älsklingen kom hem. :) Vid nio var det dax att inta en skön ställning i soffan för då var det dax för SO YOU THINK YOU CAN DANCE!!!<3 Wiiiieee. Varje gång jag ser det vill jag bara ställa mig upp och dansa och kunna dansa vaaarje dag. hihi men dom är grymt bra!! :) Så då var det ju en och en halv timme med massa dans som gällde. ;). Men nu är det stax dax att sova. Jobbdag imorgon. Bara TVÅ dagar kvar till semestern börjar!!!! Ooh yeeah! :) Pussss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0