Snacka om trött!!

Hej hej!

Imorse fick jag ett sms av Anders och jag läste det och svarade.. fast typ när jag sov. Det stod att jag kunde hämta ett paket. Jag sov vidare en stund. Sen när jag vaknade så åt jag frulle och gick ut för att gå en långpromenad i solen. :) Suuuper skönt!

Iallafall.. gick förbi vattenparken och så. Sen kom jag till Coop hoppade in där och tog en nummerlapp. När det är min tur och jag ska ta fram det där smset med nummret man ska visa ser jag ju att jag inte ska hämta det på coop, utan på city tobak!! Hahahahaha Snacka om mobbad! ;) Hon i kassan titta på mig som om jag vore helt dum och flinade lite. :) Hoppsan! :D
Så gick vidare till rätt ställe och hämtade ut älsklingens paket. :) Hahahha Så kan det gå om man läser sms när man typ sover och är ganska trött. :) Hihi kan bli liite fel då. ;)

Men nu ska jag fixa frillan och åka och jobba. :) Hoppas på lika fint väder imorgon!! Håller tummarna! =)

 
 
Pusss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0