Skansen, roadtrip och garderobsstädning!

Heej igen! :)

Kom på att jag inte skrivit på ett tag..

Förra torsdagen var jag, Tindra, Pierre & Linda på Skansen och Aquaria. :) Vi åkte ungefär vid 10 och kolla på massa fiskar och sånt på Aquaria först och sen var på Skansen i massa timmar och kolla på djuren (dom få som fanns där... mer annat än djur haha), fikade och bara hade det mys i det fina vädret. :) Vi kom hem ca 22. En skojig dag! =)


Sen i fredags kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde ;) Hahah Men på kvällen var iallafall Yosef och Pierre här hemma. Kolla på tv, åkte och käka och så. Anders var ju och jobbade men han kom ju strax efter två. :)

I lördags var det dax för jobb. Jag, Bella, Emma & Linda åkte till Stockholm vid 10. Det var ett bröllop vi skulle jobba på som jag fixat åt oss. :) Vi började 11.30 och slutade 20. Vi serverade och så. :) Gick bra och vi jobbade jäkligt bra tillsammans. Vilket team! =)
På vägen hem stannade vi i Stäket och åt lite mat.
Var hemma efter tio någon gång. Då lämnade jag av alla och sprang upp och böt kläder.
För Anders och alla andra var uppe hos Malin och grilla och drack lite. Så jag åkte dit och var med dom ett tag också. :) Skoj skoj!

I söndags vet ni vad jag gjorde redan. ;)

I måndags så var jag och träna på förmiddagen, gymmet och en promenad. När jag tränat klart så gick jag hem och fixade mig. Sen träffade jag Yosef & Pierre. Vi gick till Ica och köpte med oss en varsin sallad och gick och satte oss i en park och åt lunch. :) Det var gott. :P Sen hade Yosef liite bröd kvar så vi gick till hamnen och matade fåglarna. Vi satt i solen med benen dinglandes över vattnet. Sååå himla härligt! :D Sen åkte Yosef.. då åkte jag och Pierre till Öb och växtriket. Men sen kom vi på att Pierres hemnycklar låg i Yosefs ficka. Hahahaha Så då kom jag på den smarta idéen att vi kunde åka på en mini roadtrip till Strängnäs. Och på vägen dit (eller en liiten omväg kanske ;)) så hämtade vi upp Anders när han slutade jobba. =)

Sen drog vi till Strängnäs. Var och hälsade på Pierres föräldrar i deras husvagn och sen till Yosef. Vi passade även på att äta mat där. :) Gott!
Vi var hemma vid typ elva. Då slappade vi i soffan tills det var sovdax. :)

Idag har jag mest varit hemma.. varit ute på långpromenad och städat garderoben. :)

Men nu ska jag umgås liite med bästa Anders! <3

 
                  
 
/Jasmine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0