Rolig kväll!!

Tjenare!! :))

Igår åt jag lunch med Pierre sen kom Linda hem så då gick vi en promenad till henne... när vi började gå regnade det typ inget men sen...hahaha jäklar!! Det bara öste ner. hehe men men det är ju bara vatten. ;) Nä vu väl kom fram så fick vi höra allt om London och se det hon hade köpt, och även massa bilder. Skoojigt! :) Och nu längtar jag ännu mera tills vi åker, jag och bästa Anders! :) Kommer bli kanon. hihihii
Sen följde vi med när Linda käkade och på vägen hem släppte hon av oss hemma. :) Då åt jag och Anders middag. När vi ätit klart åkte vi till Linda. :) Där spela vi party alias och åt fruktsallad. suuper kul och gott!! :D hihihi Mycket skratt blev det. hehe Sen vid typ ett åkte vi hem och sov.

Idag var jag på gymmet precis när jag vaknade. Väldigt skönt. :) Sen skyndade jag mig på några ärenden och fort hem och duscha och fixa mig. För vid ett var det lunchdax med Emma & Mimmi.:)) Super mysigt. :)
Sen var vi en sväng till systemet och handlade lite. :) 

När jag kom hem så åkte jag typ direkt till öb och Ica och handlade lite. :) Sen hem och packa upp allt. Satt vid datan en stund men sen blev jag rastlös så gick ut på en kvällspromenad i solen. :) härligt!! Direkt när jag kom hem igen så kom Anders hem från jobbet.. då åkte vi ut till mormor och morfar och lånade deras gps och prata lite med dom och sen åkte en sväng där ute. :)
När vi kom hem så åt vi mat och kolla på SO YOU THINK YOU CAN DANCE!!" :)))) ♥
Nu ska jag strax gå och sova. =) Ska bara måla naglarna innan. Hehe 

Imorgon ska jag upp ganska tidigt.. för vid tio ska jag, Linda & Tindra åka till Skansen! :D Wiiiie ska bli roligt och mysigt. :) Hihi Var massa år sen jag var där. 

Men nu har jag inte tid att sitta här.. börjar bli lite trött nu. :) GODNATT!! 
 
 
Party Alias:))
 
 
Lunchdax
 
 
Promenad i solen! 
 
 
/Puss Jasmine :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0