Mammas årsdag! <3

Den 15 juli var det mammas årsdag Det har redan gått 12år sen du försvann från oss.. tiden går så läskigt fort, känns fortfarande som att jag är tio år och att det var igår du blev världens finaste ängel. Saknar dig varje dag...varje sekund! :(
Men du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag älskar dig över allt annat! Du kommer alltid vara världens finaste och bästa mamma <3


I söndags var vi även på kalas. Tindra fyllde 4år den 16e. Så då åkte jag och Anders upp dit och fikade lite. :) Hann även leka med massa lego och så. :)
När vi hade varit där ett tag så träffade vi Yosef och Pierre, dom följde med oss när vi käkade mat. Sen när vi var proppmätta så åkte vi till Ica och handlade lite.

Sen följde killarna med mig ut till mamma och tände ljus och la dit blommor. När klockan började bli ganska mycket åkte vi hemåt. Då hoppade vi in på ica igen och handlade lite mysgrejer. Sen hem till oss och hade filmkväll. :) Först en skräckis och sen en annan film. :) Dom knata hem vid typ tre, halv fyra.

 
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0