Inte långt kvar nu...!!

Hej hej! =)

Asså nu är det inte långt kvar.. jobbar bara den här veckan och sen är det semester!! :)) Wiiie Och sen är det prick tre veckor tills jag och älsklingen är påväg till London!!!! :D Kommer bli kanon! Läängtar som faaan! :) Måste ju snart börja packa. ;) Hahaha
I London ska vi göra massa skojiga saker jag och min babe. :)
Sen ska vi göra en sak som jag är jääätte nervös för... :/ Hur ska dessa gå!?! :P Går nog bra men är liite rädd. Tur att Anders är med. :)

Jag hoppas den här veckan går fort.. hihi och på fredag efter jobbet har jag med mig lilla söta Windy hem. :) Hon ska vara här tills på lördagen. :) Skoj!

Helgen har bestått av jobb och lite mera jobb. Haha Men i fredagskväll var vi ute på gatufestivalen. Det var skojigt! :)) Fick ett vip-bord och massa grejer (Taack Lasse och Linda för det!!) Så det var nice. :) Sen jobbade jag i lördags och igår hela kvällen.
Och nu ska jag strax åka till jobbet. Måste förbi en affär först så har inte riktigt tid att skriva mer nu. :)

Ha en braa dag!!



/Jasmine


Shopping på Oxfordstreet! (Gammal bild. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0