Snart, snart!!

Hej!
I söndags när jag vaknade så fixade jag och Anders lunch. :) Käkade och så. :)
Sen när vi hade ätit klart så packade jag väskan och hoppade in i bilen och åkte till badhuset. :) Där träffade jag Linda och Tindra och skulle bada och busa! :):) 
När vi väl hade hittat en parkering (sjuuukt mycket bilar) så gick vi in och böt om. Rooligt att bada... det var evigheter sen jag var i ett badhus. ;) Haha Men det var skojigt! Vi höll oss i den lilla poolen där det är varmare vatten. Tindra var helt galen.. skrattade åt allt! Haha roolig unge! :D
När vi hade badat en timme så var det fika dax.. Linda hade med sig liite kakor och festis så då satt vi och fika ett tag. :) Sen badade Tindra liite själv i minsta poolen. Sen badade vi med henne sista halvtimmen. :) Skoj!
Dom stängde ju fyra så då var det dax att kliva upp. Vi satt i bastun ett tag också. Det var Tindra som gillade bastun bäst och typ ville sitta längst.. hahaha jag och Linda var liite mer känsliga tydligen! ;) hehe
Sen åkte vi hem. 

När jag kom hem så tog vi det liite lugnt ett tag. 

Vid halv åtta fixade jag och Anders oss och då var det dax för bio. :):) Vi fick med oss Yosef och Azad också. Vi åkte till bion i Enköping. Vi kollade på The girl with the dragon tattoo och vi var själva i bion. Hehe Den var braa! :) Svenska var nog liite bättre men det kanske är för att man vet typ var som ska hända eftersom vi sett den svenska också. Men den var braa. 

Efter bion så åkte vi till donken och åt liite. Sen hem och soov. 

Igår jobbade jag hela dagen.  När jag slutade så åkte jag hem och somnade lite. När jag vaknade så gick jag en promenad och sen till gymmet. :) Duuktig! =) När jag kom hem så lagade jag mat. Och när Anders kom hem var den precis klar så då käkade vi. :) 

Idag ska jag jobba.. jobbar mellan pass så ska alldeles strax åka till jobbet.  Slutar ikväll någon gång. 

Snart snart är det dax för dansen att börja!! :D:D Läängtar som faaan till torsdag! hihihi Ska bli såå skojigt! :D:D Är suuper tagga nu! :):) 

Men nu måste jag fixa frillan och sen måste jag dra. :) 

Hej hej! 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0