Såå jäkla kuul!

Hej hej! 

I onsdags jobbade jag. Slutade vid halv fem, då åkte jag raka vägen hem och duscha och vilade lite. Vid halv sju fixade jag mig och gick till Linda. Hon hade spa-party! Det var roooligt! :D:D Hihihi Det var väl bra produkter men dom var ju typ organiska och så så alla luktade liite skumt. Haha Alla vi gillar ju mera onaturliga som luktar super gott! ;) Haha Men det var kul, skrattade som faan. Alla var nog liite övertrötta så det var roligt! =)


I går jobbade jag frulle. Vi hade väldigt mycket men det gick bra. 
När jag kom hem så sov jag en timme.. såå jäkla trött! Hehe Sen när jag var pigg igen gick jag till Ica och handlade lite och fixade mig. Vid halv åtta var det ju dax att åka till Västerås och daansa! :D 
Första lektionen på den här terminen!! Sååå jävla skoj!! :):) Wiiiiee äntligen är det dans igen.. var liite föör länge ledigt där under jul tycker jag. Men nu kör vi igen och den nya dansen vi började på igår var suuper rolig! =)=)
Läängtar som faan till nästa vecka! :D

Idag är jag ledig!! Hur sköönt som helst! Så idag ska jag få massa saker gjort tänkte jag. Just nu håller jag på att tvätta för fullt... vi hade massa tvätt nu. Och har bytt lakan och sånt i sängen också. Så ska alldeles strax ner till tvättstugan igen. Sen tänkte jag öva på dansen och städa lite. :) Måste äta lunch snart också. 


Nu dans-låten!! :D:D Den är niiice! :)


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0