Nattligt besök på jobbet!

Heeej hej! 

Nu sitter jag i soffan bredvid min plutt och är proppmätt!! :D Hahahah Vi var nyss på Amazing Thai med Azad och käkade lunch. Buffé... muums! Deras jordnötssås är gryym! ;) Haha 

Igår jobbade jag ju.. jobbade kväll med Maria. Det gick braa och så. Jag pratade med Anders tidigare på kvällen och sa att dom kunde komma och fika om dom ville och inte hade så mycket annat för sig. Och sen ringde Linda vid typ halv tolv och sa att dom skulle komma!! :D:D Wiiiehoo myysigt! 
Så Anders, Linda & Azad dök upp vid kanske tolv någon gång. =) Alla våra gäster var i en annan lokal så hela herrgården var ju tom. Dom fick liite kaffe och fika medans jag och Maria röjde och stängde ute där gästerna hade varit. Sen gick hon hem. Det var mysigt att ha dom där medans jag stängde allt och gjorde iordning herrgården för natten. :) Då slapp jag vara helt själv och rädd som jag brukar.. hahaha ;)
Dom gick runt och kollade liite och jag visade liite saker när jag hade bytt om och stämplat ut. :) Ingen av dom har ju varit på mitt jobb förut så det var ju på tiden kan man säga! :P Hihi Skooj att dom kom! 

Sen åkte vi hem.. sa hej då till Linda och sen vidare till oss. Jag och Anders la oss i sängen och kollade på film. :) Myys! <3 Va liite svårt att hålla sig vaken bara. Hehe ;) 

Men nu ska jag strax åka och jobba, jobbar kväll idag med. Vi böt liite pass den här veckan så nu har jag bara kvällspass förutom imorogn. Kommer blii liite jobbigt att gå upp vid sex när man inte gått upp så tidigt på typ en månad. Hahahah Men det ska nog gå bra. 

Men ha en braa dag!! 

btw.. är liite ledsen för att det inte är någon dans ikväll.. föör långt uppehåll nu under julen tycker jag! :(:( Hihi ;) Men nästa vecka kör vi igång igen!! :D:D Yeeeah Kursen är betalad och klar så det är bara att köra! :D:D Ska bli skojigt att börja en ny termin. Förra var jag ju liite ovan med just dancehall (eftersom jag aldrig dansat det förut) men den här terminen ska jag köra stenhårt!! :D:D Hiihii

Men nu ska jag snart dra! Hej hej!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0