Kusinerna!

Hejsan! :) 

Kom ganska nyss hem. Idag gick jag och tränade typ när jag vaknade, gick braa.. körde på braa. :) 
Sen gick jag hem, lagade lunch, käkade och kollade lite på tv. :) Sen ringde Linda och hon och Tindra skulle ner och mata fåglarna vid hamnen. Så jag kastade mig in i duschen och gick ner mot stan. Jag var liite för seg så fåglarna var redan mätta så jag mötte dom på stan istället. Vi tog en runda på Åhlens. Skojsigt! Och Tindra är en perfekt unge.. inte en sån där dryg jävel som ska ha alla saker den ser och skriker och gapar. Blää för såna barn! Haha Låter hemskt att jag ogillar små barn men det gör jag faktiskt när dom håller på så. :/ Så om jag någon gång skulle få för mig att skaffa barn så vill jag ha en som är snäll och glad.. som Tindra! ;) Hahaha Annars kan det vara! =) Hehe

Nej men ärligt... hon var super snäll.. vi kollade på typ allt och busa runt. :) Vi åkte hiss några vändor och så också. :) Sen gick vi till Magnifik, Sara jobbade. Vi passade på att fika liite med Tindra (vi träffas ju inte så ofta alla tre) :):) Så vi satt där ganska länge. Tindra träffa någon unge som var liite jobbig där också.. men men alla kan ju inte vara snälla. Så dom lekte liite. 
Efter det så hade vi spring-tävling till Lindas bil, packade in oss och åkte till Ica Maxi. Vi tog en runda där inne också och handlade lite. :) Sen fick jag skjuts hem. :) En riktigt mysig fika/bus dag med kusinerna :):) 

Nu är jag hemma... ska nog vila lite och ta det lugnt nu en stund. Sen vid tio börjar jag jobba. :) Skoj! 


/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0