Konstiga drömmar..

Hej!

Idag har jag varit och tränat, ätit lunch och kolat på tv och fixat mig. Det är snart dax att åka och jobba.. Anders borde komma hem vilken sekund som hellst nu så jag hinner se han liite innan det är massa jobb som väntar. :) Jobbar kväll idag så kommer hem någon gång i natt. 

Man drömmer alltid så konstiga drömmar.. :/ Knäppt! Ibland är det roliga och fina drömmar men jag vet inte vad det är med mig men jag drömmer ju oftast konstiga och hemska drömmar. :( Och jag kommer ihåg alla så himla väl när jag vaknar..och flera timmar efteråt. Skumt! Vad får man allt ifrån?? Det är ju sjukt hur hjärnan fungerar! Och varför vill man drömma massa konstiga saker för? Man blir ju bara upprörd och typ ledsen av dom. Har jag en elak hjärna då? Som får mig att bara drömma massa skumma och riktigt hemska saker varje natt? Hmm.. sånt här man man fundera ihjäls sig på. Man kommer ju inte komma på något vettigt svar. Jag drömmer jätte ofta om döden och att folk råkar illa ut eller att det är jag som råkar illa ut på massa olika sätt. Det är massa bråk och konstigheter! Det är ju inte så kul.. 
Och ofta är det så verkligt att jag knappt vet om det var på riktigt eller om det bara var en dröm. Och det kan vara små saker mitt i drömmen som jag tror är verklighet så jag skiter ju typ i det dagen efter. 
Nyligen skulle jag skicka iväg ett ganska viktigt sms.. men somnade och drömde ju att jag gjorde det så jag sket ju i det dagen efter för att jag hade för mig att jag redan skickat det. Men sen efter flera timmar när jag kollade min mobil så såg jag ju att jag inte skickat.. :/ Skumt!! Men aja.. 

Nu ska jag åka och jobba! Ha en braa tisdag! 

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Dino

Du drömmer mycket om döden för att du har upplevt död i ditt liv... allt man upplevt och som har skakat om en kmr ofta tebax in i drömmarna! Hoppas du får nått svar... jag har också jätte konstiga drömmar som när jag vaknar gör att mitt hjärta bultar som fan, ja har vaknat upp helt jävla dyngblöt av svett, och helt vettskrämd... så du är inte ensam... :D

2012-01-10 @ 16:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0