Jobb och weekend i Sigtuna! Myys!

Heej! 

Helgen har varit suuper mysig! :)
I fredags jobbade jag på Pulse och Linda jobbade också som fotodraf. :D:D Kuuul att jobba med kussen! =) 
Det gick braa.. var mycket folk! Det är skoj!
När jag kom hem så tog jag upp all tvätt som hade varit på tork i tvättstugan. :) 

I lördags så gick vi upp ganska tidigt och fixade oss. Packade väskorna och drog iväg till Uppsala. Anders klippte sig hos Gabbe. Medans åkte jag ner på stan (jag har verkligen bääst lokalsinne!! Kom heelt rätt på första försöket, liksom bakvägen till stan) hahahaha  :D:D 
Kolla i lite affärer och så. Köpte nytt puder (som jag råka tappa hemma så heela gick sönder) :( Hehe 

När jag kom tillbaka till Gabbes salong så hoppade jag in på Ica och handlade lite. 
Sen vid halv två åkte vi vidare.. mot SIGTUNA! :D 
Vi var grymma och hittade perfekt dit också. :) Vi kom fram tidigare än vi trodde så vi parkera och gick runt i Sigtuna till tre när vi åkte till hotellet och checkade in. :) Vi var alltså iväg på en mini-weekend till Sigtuna och bodde på Sigtunastiftelsen. :) Dom andra hotellen vi varit på har väl varit finare men det här var mysigt också.. det som är skönast är ju att komma iväg liite och bara kunna ha mysigt! =) 

Vi var på hotellrummet ett tag.. hade liite picnic inne och så. Gick runt och spana runt på hotellet, fika liite och sen bara tog det lugnt och myste. ♥ Vid typ sex åkte vi ner till "stan" igen. Gick en promenix vid vattnet (eller isen) och kollade massa. Sen käkade vi middag på ett ställe.. kommer inte ihåg vad det hette nu. Hahahah ;) "Braaa" minne! 
Men det var riktigt gott! =)
När vi kom tillbaka till hotellet så satte vi oss på en mysig "glas-uteplats" eller vad det nu var. Under värmelampor och drack te/kaffe och fikade lite och drack cider/öl. :) Super mysigt! :)
Sen kollade vi lite på tv. :) Sen gick vi tillbaka till rummet. Då var det dax att bada! =) I badkaret. Hihi
Jag hade ju badkar i min förr förra lägenhet men då badade jag nog typ två gånger så det är inget jag saknar att ha hemma men det är ju mysigt och skönt om man är iväg sådär. :) Då har man ju verkligen tid att slappna av och ligga där. :) 

Sen sov vi! :) 

När vi vaknade fixade vi oss och sen var det ju dax för hotellfrukost!! :D:D Muuuums :P Hihi
Vi åt massor! Haha Det var gott! 
När vi hade käkat klart gick vi upp och vilade och sen packa vi ihop och checka ut. :) 

Då åkte vi på nya äventyr! Mot Arlanda stad.. shoppade liite. Hitta liite på HM och Anders köpte en jacka. :) Hihi 
Sen åkte vi till Gränby. Vi trodde vi skulle få tag på Yosef och fika lite med honom men han var inte så taggad på att svara i telefon. ;) Så vi gick runt och fikade lite och så. :) Hihi Semlor!! :P:P 

Sen åkte vi hemåt. Skönt att komma hem men det skulle ju vara skojigt att vara borta längre också. :) Det får bli en annan gång. =) 

Vi vilade liite och packade upp allt. Sen gick jag en timmes promenad!  Mycket braa! På vägen hem köpte jag med mig mat. Jordnötssås!! :P Vi käkade, kolla på tv och jag duscha. Sen kollade vi på Wallander med lite mys. 

Så det har varit en riktigt braa och mysig helg!! ♥♥ Vill ha såna här helger varje vecka!! ;)
Vi får se till att ha det snart igen! :) Snart är det ju dax för Båtis! Hoppas det blir av bara! =) 

Men nu ska jag fixa mig så jag är redo för att åka och jobba om en stund! Ska lägga ut bilder också! :)
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0