jobb jobb

Hejsan! 

Dom här dagarna har det mest varit jobb som gäller. Igår jobbade jag på dagen.. det gick bra men det var liite segt för det var ganska lugnt. Och vi jobbar ju så snabbt så det blev ganska mycket dötid. Haha men det är ju liite skönt det också.. inte alltid massa stress hela tiden. :) 
Jag var hemma vid fyra typ. 

Då slappade jag med Anders i soffan framför tvn. Jag somnade liite ( inte van att gå upp så där tidigt nu.,hahah) Och när jag vakna typ en timme senare hade älsklingen lagat mat. :) Super gott var det!! :P Såå söt han är min kille! Då käkade vi och så. Sen slappade vi ett tag till innan det var dax för oss båda att gå och jobba. Vi jobbade från tio till två. Linda och Sara kom till Pulse och var där en stund. :) Skojigt att dom kom, jag fick liite sällskap. :D 

När vi sluta gick vi hem och la oss i soffan.. kollade på scary movie som gick på tv.. Hahaha dom är rooliga! :D 

Idag sov jag ganska länge.. sköönt att sova tills man vaknar. :) Sen käkade vi liite lunch och så. Jag har även varit och tränat massa. Det gick bra och jag kämpa på som vanligt! Det är ju inte så super kul att träna på gym men det är ju bara att kämpa på. :):) Hahah 

Nu har jag duschat och så. Ska väl börja fixa mig snart. Ikväll ska jag jobba igen. :) Och ikväll spelar Anders på Pulse.. så vi kommer jobba på samma ställe!! :D:D Skoooj! Och så är ju Nicole där... kuul! =) Hihi

Men nu ska jag föna och platta håret. (det tar ju ett tag.. haha)


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0